Tvoříme aplikaci, která pomáhá malým a středním servisním firmám okamžitě zefektivňovat organizaci práce a komunikaci s jejich terénními pracovníky tak, aby zbytečně netrávily spoustu času s administrativou a nadměrnou komunikací a mohly se plně soustředit na růst své firmy a neřešit tak každodenní operativu.
Jsme česko-slovenský tým, který má více než 10 let zkušeností s vývojem aplikací. Část z nás sedí v kanceláři na Václavském náměstí a část v Bratislavě. Používáme moderní technologie, které nám pomáhájí v rychlém rozšiřování aplikace tak, abychom mohli každých 14 dní vydávat nové verze. Timotyho nevyvíjíme od stolu a snažíme se pochopit daný obor tím, že si ho klidně na pár dní vyzkoušíme tak, abychom zjistili reálné potřeby našich zákazníků.
První verzi aplikace jsme spustili v září 2022, abychom získali zpětnou vazbu a na jejím základě jsme v dubnu 2023 spustili druhou verzi aplikace, která pomáhá již prvním zákazníkům. Během následujících let máme s aplikací obrovské plány a těšíme se na nové firmy, které Timoty posune na další level stejně tak, jako již posunul naše stávající zákazníky.
Pomáhat servisním firmám zefektivňovat organizaci práce a komunikaci s jejich terénními pracovníky.
Usnadnit každodenní práci všem pracovníků servisních firem.
Stát se nejpoužívanější aplikací na organizaci práce pro servisní firmy v Evropě a v anglicky mluvících zemích.