Přihlásit

Aplikace pro zámečnické firmy

Více zakázek, méně starostí.

Timoty je aplikace, která vám okamžitě pomůže zefektivnit organizaci zakázek a komunikaci se zámečníky.

Aplikace pro zámečnické práce
Zvýšíte efektivitu až o 30 %
Papíry, telefonáty, zprávy, kalendáře
Aplikaci ovládnete za 5 minut
Zvládne ji používat úplně každý
Používat ji můžete v 6 jazycích

Manažer

Vše, co potřebujete
k provozu efektivní zámečnické firmy:
Manažer zámečnictví

Organizace zakázek

Vytvořte si jednorázové nebo pravidelné zakázky a mějte nad nimi přehled v reálném čase. Díky stavům práce, které pracovníci v terénu mění ve své aplikaci, budete přesně vědět, zda jsou na cestě, zda zakázka už probíhá, je hotova, anebo se nějaký pracovník na poslední chvíli nemůže dostavit.

Interní nabídky práce

Máte-li spoustu zámečníků na příležitostnou výpomoc a chcete si ušetřit hodně času s jejich kontaktováním ohledně nabídky nové práce, tak si tohle zamilujete. Stačí vytvořit práci, nabídnout odměnu, přidat požadovaný počet zámečníků a náhradníků. Všem se na mobilu zobrazí notifikace s veškerými informacemi a už je jen na nich, zda práci přijmou, nebo odmítnou. Ti, kteří zareagují nejrychleji, práci získají.

Pracovní formuláře

Abyste měli nad zakázkou větší kontrolu, vytvořte si k němu pracovní formulář se seznamem úkolů. Pracovník v aplikaci jen odkliká, co je hotové a díky tomu na nic nezapomene.

Výkazy práce

Mějte přehled o tom, jak dlouho trvaly jednotlivé zakázky. U každé práce si můžete navolit, zda chcete sledovat výkaz práce a zda jde o práci na čas, anebo se jedná o fixní odměnu. Na konci měsíce si pak všechny tyto informace můžete stáhnout do Excelu a poslat je své účetní.

Správa klientů

U klienta si můžete nastavit lokalitu práce (např. “administrativní budovu”) a konkretizovat ji nastavením místa (“kancelář č. 101”, “kuchyň” atd.). Ke každému místu si tak můžete přiřadit jiný pracovní formulář nebo kontaktní osobu.

GPS poloha

Mějte přehled o tom, zda se váš pracovník v době začátku a konce práce nacházel na místě zakázky. Díky zapnutí GPS polohy budete mít vždy jistotu, zda tomu tak opravdu bylo. Aplikace pracovníka nesleduje po celou dobu, polohu zaznamená pouze při příchodu a odchodu na místo zakázky.

Služby a produkty

Vytvořte si seznam svých služeb a produktů a sledujte ziskovost svých zakázek.

Dokumenty

Nahrajte pracovníkům fotky nebo PDF soubory, které si budou moci zobrazit ve své mobilní aplikaci. Díky dokumentům budou mít pracovníci přesnější informace co a jak mají udělat.

Závady ze zakázky

Nechte si od pracovníků v terénu přes jejich aplikaci reportovat neočekáváné vady včetně fotodokumentace.

Evidence zámečníků

Mějte přehled o všech svých pracovnících na jednom místě.

Materiály

Mějte přehled o všech použitých materiálech na zakázce.

Multi-kalendář

Všechny práce uvidíte přehledně v jednom kalendáři, ve kterém si je můžete filtrovat dle dnů, týdnů či měsíců.

Přístup ze všech zařízení
Tmavý režim
Bez zadávání kreditní karty
K registraci můžete použít Google, Facebook, Apple nebo email.

Zámečník v terénu

Vše, co potřebuje,
aby stihl odbavit více zakázek:

Přehled zakázek

Zámečník má všechny důležité informace o své práci přehledně na jednom místě.

Pracovní nabídky

Jakmile pro něj vytvoříte nabídku s prací, obdrží upozornění se všemi potřebnými detaily. Již žádné neefektivní telefonáty, SMSky a chaty.

Pracovní úkoly

Zde bude mít vámi vytvořený seznam úkolů k dané zakázce. Po dokončení jednotlivých úkolů pouze odkliká, že je splnil. Oba pak máte jistotu, že na nic nebylo zapomenuto.

Výkaz práce

Veškeré klíčové informace má pracovník k dispozici přímo v Timotym.

Evidence závad

Může vám reportovat neočekávané problémy ze zakázky a rovnou vám i přiložit fotodokumentaci.

Automatické překlady

Potřebuje ale váš pracovník dostat instrukce v cizím jazyce? Není problém, na jeden klik si vámi česky napsaný text přeloží do jazyka, kterému rozumí.

Mobilní aplikace

Váš klient

Vše, co očekává
od moderní zámečnické firmy:
Klientský portál - již brzy
Klient používající klientský portál z mobilní aplikace Timoty

Přehled objednávek a fakturu

Váš klient bude mít informace o všech svých objednávkách a fakturách přehledně na jednom místě. Už žádné složité a zdlouhavé vyhledávání v různých emailech.

Objednávat služby

Na pár kliků v Timotym si objedná přesně to, co potřebuje.

Přehled objednávek v reálném čase

Nechte vašeho klienta mít přehled o tom, v jaké fázi je jeho objednávka.

Chat

Mějte se svým klientem komunikaci na jednom místě.

Vyzkoušejte zdarma

Přístup ke všem funkcím
Neomezenou zákaznickou podporu
Bez zadávání kreditní karty
Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Zarezervujte si ukázku

Pouhých 30 minut navždy změní vaše podnikání.
Miroslav Purtík
Miroslav Purtík
crossmenuchevron-downcheckmark-circle