Přihlásit
Dostupnost zákaznické podpory: 16.12. - 5.1.
1 května, 2023

S Timotym stihnete více zakázek, hlásí nová česko-slovenská aplikace, která pomáhá servisním firmám zefektivnit organizaci práce

Česko-slovenská aplikace Timoty pomáhá zefektivnit organizaci práce a komunikaci v servisních firmách s terénními pracovníky. Začíná v úklidových firmách, kde zefektivnila již více než 2 000 úklidů a chystá se i na další tradiční obory.

Zakladatelé aplikace Timoty, Lukáš Válik, Tomáš Chylý a Miroslav Purtík

Firmy podnikající v oblasti služeb jako je úklid, stěhování, instalatérství a další čelí velké administrativní a organizační zátěži při realizaci svých zakázek, protože si jejich pracovníci v kanceláři musí se svými kolegy v terénu neustále vyměňovat spousty informací. Nejčastěji se jedná o informace typu: kdo, kdy, kde, co a jak má udělat, musí řešit náhlé změny, neočekávané situace a ještě zaznamenávat výkazy práce. Aktuálně to řeší pomocí telefonátů, textových zpráv, chatovacích aplikací, sdílených kalendářů a papírů, ze kterých se ještě informace přepisují do počítače. Tato forma organizace práce je nepřehledná, vyčerpávající, časově náročná a mnohdy způsobuje nedorozumění. Podle průzkumu zakladatelů aplikace Timoty tímto způsobem organizace práce a komunikací tráví pracovníci firem až 30 % svého času navíc.

Řešením této situace je jednoduchá aplikace Timoty, která propojuje pracovníky v kanceláři s pracovníky v terénu a právě díky ní mají obě strany všechny důležité informace jasně, srozumitelně a přehledně na jednom místě a mohou si je tak vyměňovat pohotověji a efektivněji.

Aplikace Timoty, která servisním firmám pomáhá zefektivnit organizaci práce a komunikaci s terénními pracovníky.

,,Příležitost digitalizovat tradiční firmy s terénními pracovníky je obrovská, protože jen v České republice je 15 až 20 tisíc takových firem, ve kterých spolu musí pracovníci efektivně komunikovat. Moc dobře víme, jak klíčová je efektivní organizace práce a komunikace, protože pocházíme z IT prostředí, kde běžně používáme nástroje jako je Freelo nebo Asana. Ale tyto firmy s terénními pracovníky nemají k dispozici takové nástroje a nemají finanční nebo lidské zdroje na tvorbu vlastní aplikace, což ani nedává smysl, aby si každá firma vyvíjela vlastní řešení. Proto na trh přicházíme s aplikací Timoty, kterou si pronajmou měsíčně za zlomek ceny a díky ní ušetří čas, který mohou manažeři využít k uzavírání nových obchodů nebo náboru zaměstnanců a pracovníci k odbavení více zakázek,” říká Miroslav Purtík z pozice ředitele Timotyho

Ředitel aplikace Timoty, Miroslav Purtík

Timoty se skládá ze dvou aplikací –⁠ z webové, která je přístupná ze všech zařízení a je určena pro pracovníky v kanceláři a z mobilní aplikace, kterou používají pracovníci v terénu.

Aplikace organizuje zakázky, eviduje klienty i pracovníky, zaznamenává výkazy práce, nabízí pracovní formuláře a reportuje problémy z terénu. Aplikace má už první zákazníky, primárně z řad úklidových firem, kde nabírá na popularitě.

,,S aplikací Timoty jsme schopni účinně řídit jednotlivé týmy úklidových pracovníků na zakázkách v Praze,v Brně a ve středních Čechách. Naši kolegové v terénu mají všechny potřebné informace k realizaci daných zakázek a to nám pomáhá ušetřit velké množství času při organizaci a především efektivně zvládnout její realizaci,” pochvaluje si majitel pražské úklidové firmy Mivela s.r.o. Miloš Janoušek

Aplikace se v průběhu několika měsíců rozšíří i o další tradiční obory a bude spuštěna i na Slovensku a v Německu.

crossmenu