Přihlásit

Aplikace pro stěhovací firmy

Více stěhování, méně starostí.

Timoty je aplikace, která vám okamžitě pomůže zefektivnit organizaci stěhování a komunikaci se stěhováky.

Aplikace stěhovací firmy
Zvýšíte efektivitu až o 30 %
Papíry, telefonáty, zprávy, kalendáře
Aplikaci ovládnete za 5 minut
Zvládne ji používat úplně každý
Používat ji můžete v 6 jazycích

Manažer

Vše, co potřebujete
k provozu efektivní stěhovací firmy:
Manažer stěhovací firmy

Organizace zakázek

Vytvořte si různé zakázky a mějte nad nimi přehled v reálném čase. Díky stavům práce, které pracovníci v terénu mění ve své aplikaci, budete přesně vědět, zda jsou na cestě, zda už zakázka probíhá, je hotová, anebo se nějaký pracovník na poslední chvíli nemůže dostavit.

Interní nabídky práce

Máte-li spoustu pracovníků na příležitostnou výpomoc a chcete si ušetřit hodně času s jejich kontaktováním ohledně nabídky nové práce, tak si tohle zamilujete. Stačí vytvořit práci, nabídnout odměnu, přidat požadovaný počet pracovníků a náhradníků. Všem se na mobilu zobrazí notifikace s veškerými informacemi a už je jen na nich, zda práci přijmou, nebo odmítnou. Ti, kteří zareagují nejrychleji, práci získají.

Pracovní formuláře

Abyste měli nad stěhováním větší kontrolu, vytvořte si k němu pracovní formulář se seznamem úkolů, např. "přivézt zákazníkovi folii navíc", "skleněné věci naložit nakonec" atp.. Pracovník pak v aplikaci jen odkliká, co je hotové a díky tomu na nic nezapomene.

Výkazy práce

Mějte přehled o tom, jak dlouho trvaly jednotlivé zakázky a kolik máte zaplatit pracovníkům. U každé práce si navolíte, zda chcete sledovat výkaz práce a zda jde o práci na čas, anebo se jedná o fixní odměnu za práci. Na konci měsíce si pak všechny tyto informace můžete stáhnout do Excelu a poslat je své účetní.

Správa klientů

U klienta si můžete nastavit lokalitu zakázky (např. “administrativní budova”) a konkretizovat ji nastavením místa (“kkancelář 101”, atd.). Ke každému místu si tak můžete přiřadit jiný pracovní formulář nebo kontaktní osobu.

GPS lokace

Mějte přehled o tom, zda se váš pracovník v době začátku a konce práce nacházel na místě zakázky. Díky zapnutí GPS polohy budete mít vždy jistotu, zda tomu tak opravdu bylo. Aplikace pracovníka nesleduje po celou dobu, polohu zaznamená pouze při příchodu a odchodu na místo zakázky.

Služby a produkty

Vytvořte si seznam svých služeb a produktů a sledujte ziskovost svých zakázek.

Dokumenty

Nahrajte pracovníkům fotky nebo PDF soubory, které si budou moci zobrazit ve své mobilní aplikaci. Díky dokumentům budou mít pracovníci přesnější informace co a jak mají udělat.

Závady z terénu

Nechte si od pracovníků v terénu přes jejich aplikaci reportovat neočekáváné vady ze zakázky včetně fotodokumentace.

Evidence stěhováků a pracovníků

Mějte přehled o všech svých pracovnících na jednom místě.

Materiály

Mějte přehled o všech použitých materiálech na zakázce.

Multi-kalendář

Všechny práce uvidíte přehledně v jednom kalendáři, ve kterém si je můžete filtrovat dle dnů, týdnů či měsíců.

Přístup ze všech zařízení
Tmavý režim
Bez zadávání kreditní karty
K registraci můžete použít Google, Facebook, Apple nebo email.

Stěhovák v terénu

Vše, co potřebuje,
aby stihl odbavit více stěhování:
Stěhovák v terénu s mobilní aplikací Timoty

Přehled prací

Váš pracovník má všechny důležité informace o zakázkách přehledně na jednom místě.

Pracovní nabídky

Jakmile pro něj vytvoříte nabídku s prací, obdrží upozornění se všemi potřebnými detaily. Již žádné neefektivní telefonáty, SMSky a chaty.

Pracovní úkoly

Zde bude mít vámi vytvořený seznam úkolů k dané zakázce. Po dokončení jednotlivých úkolů pouze odkliká, že je splnil. Oba pak máte jistotu, že na nic nebylo zapomenuto.

Výkaz práce

Veškeré klíčové informace má pracovník k dispozici přímo v Timotym.

Evidence závad

Může vám reportovat neočekávané vady ze zakázky a rovnou vám i přiložit fotodokumentaci.

Automatické překlady

Potřebuje ale váš pracovník dostat instrukce v cizím jazyce? Není problém, na jeden klik si vámi česky napsaný text přeloží do jazyka, kterému rozumí.

Mobilní aplikace

Váš klient

Vše, co očekává
od moderní stěhovací firmy:
Klientský portál - již brzy
Klient používající klientský portál z mobilní aplikace Timoty

Přehled objednávek a fakturu

Váš klient bude mít informace o všech svých objednávkách a fakturách přehledně na jednom místě. Už žádné složité a zdlouhavé vyhledávání v různých emailech.

Objednávat služby

Na pár kliků v Timotym si objedná přesně to, co potřebuje.

Přehled objednávek v reálném čase

Nechte vašeho klienta mít přehled o tom, v jaké fázi je jeho objednávka.

Chat

Mějte se svým klientem komunikaci na jednom místě.

Vyzkoušejte zdarma

Přístup ke všem funkcím
Neomezenou zákaznickou podporu
Bez zadávání kreditní karty
Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA

Zarezervujte si ukázku

Pouhých 30 minut navždy změní vaše podnikání.
Miroslav Purtík
Miroslav Purtík
crossmenuchevron-downcheckmark-circle